onsdag den 3. februar 2010

Lorte år 2010

Jeg kan godt lide at bilde mig selv ind at jeg ikke er så slem til at brokke mig, men det må jeg nok indrømme er løgn. Jeg har brokket mig siden midt i januar. Og jeg synes lidt jeg har ret til det, alt er fandeme lort hele tiden. Udover den ødelagte fødselsdag og dertilhørende røvhulleri fra Papis eks-kæreste, var der den tur min mor tog til Roskilde idag for at få foretaget et keglesnit, da der var 'atypiske celler' i hendes livmoder, der er fucking sne alle fucking vejne, jeg skal i lektiefængsel (yes, that's a thing) så jeg har turboskrevet afleveringer idag, her til aften, da jeg er gået ind for at tage mig et velfortjent hvil, vælger min far at lukke hele lortet ned uden at gemme, så jeg har mistet ca. en tredjedel fra tre forskellige afleveringer da jeg ikke havde gemt, hvilket måske også var dumt, men jeg er altså den eneste der bruger den computer. Christ.
I morgen skal jeg have 8 timer, fem af dem skal jeg have sammen med Assface og jeg orker det ikke.
Til gengæld regner jeg med en god weekend! Søde, søde Julie fredag, til plader, varm kakao og den særlige snak som jeg kun kan have med Julie. Lørdag kommer min "onkel" Frank, en min far var i Kosovo med, så vi skal have lækker mad og smovse, og om aftenen kommer Sasha, og enten tager vi i byen (man er vel gammel nok) eller også skal vi være klamme med chips og cola light og se Donnie Darko, og søndag er min kære storebroder her, og hvis jeg er heldig får jeg både lov til at tæske ham i et spil, og få ham til at hjælpe mig med en samfundsfagsaflevering. Score.
Så nu skal det bare blive weekend. NU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!