fredag den 5. februar 2010

Lige nu.

Lytter jeg: til John Mayer - Gravity. Jo mere jeg hører jo mere forelsket bliver jeg. Det er jo absurd.

Drømmer jeg: om Paris. At komme væk fra det her helvede, væk fra Assface og væk fra ikke at vide hvordan fanden jeg skal føle.

Ønsker jeg: at en lille dværg kommer hoppende ind i min stue og kaster en masse penge på mig.

Elsker jeg: tanken om at sparke ham i koglerne

Venter jeg: på søde Julie, så vi kan drikke varm kakao og snakke om ting og sager

Tænker jeg: på ting jeg ikke burde.

Er jeg taknemmelig for: mine forældre, at de er så søde at give mig den her umanerlig lækre nederdel fra bARBARA í gONGINI, selvom de også skal sponsorere en uges mad i Paris.

Er dagens fobi: Xanthofobi - fobi for farven gul eller ordet gul


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!