tirsdag den 29. september 2009

Damn you!

En af mine allerbedste veninder i verden, Ebbe (yes that's a pseudonym) har præsteret at få mig til at forelske mig i to ting på to dage. To ting som jeg nu ikke kan være bekendt at købe, fordi hun ligesom "kom først". Den slambert. Første

Første ting var denne Dr. Denim sweat, fra ASOS som hun viste mig igår, og som jeg ikke har kunne få ud af hovedet lige siden. Og så idag sendte hun mig dette link til topshop. 'Studded flocked wedge'. I was intrigued. Og så klikkede jeg, og så blev jeg forelsket med det samme. Damn it! De minder lidt om de meget omtalte "Antenna" fra Vagabond, bare med en højere kilehæl, men jeg synes bare de her er en heel del federe. Og straks begynder min hjerne at danne outfits, så jeg måtte jo besøge Polyvore, min gode ven.


Simpelt. Sort, læder, lynlåse og nitter bliver bare aldrig gammelt for mig. Men, igen, jeg har hverken pengene eller kroppen til at kunne 'pulle' sådan et outfit of, og desuden så er det røvkoldt allerede, og jeg sidder i skrivende stund med "hyggestrømper" (Seriøst, det hedder de), strikkede leggings, en langærmet bluse og en morfar mohair strik, jeg købte i en genbrug til 40kr. Så jeg må nok indse at mit outfit i morgen nok nærmere burde være dette (ikke at det letter pengepungen) :



Jeg elsker vinter, men jeg vil bare gerne lige have erhvervet mig 100kg striktøj først. Jeg elsker strik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!