lørdag den 12. september 2009

How to: ruin a night for yourself!

Jeg ved virkelig ikke hvad der er med mig for tiden, det er som om jeg ikke rigtig kan forholde mig til verden.
Igår startede så godt, jeg var sammen med mine to bedste girlfriends alene hjemme hos en af pigernes fars hus. Vi hørte højt musik, drak den überfesne drink Sparkletini, Somersby og en masse alkohol. Vi lavede mad, spiste chips med dip og havde det bare helt igennem fantastisk. Vi talte danglish hele vejen ud til gymnasiet, hvor der jo var fest. Efter fem minutter kunne jeg godt se at det bare ikke ville blive min aften. Jeg var lige ved at tage mig sammen, men så gjorde jeg det ikke alligevel.
Det var sætningen: "Du hedder Marie Hvaaalin, ikke? Din veninde Papi, ikke? Hun er bare røvlækker. Hun er så lækker at man slet ikke tør gøre noget. Hold kæft hun er lækker" der ligesom slog mig lidt ud af kurs. Jeg havde følt mig virkelig pæn hele aftenen, mit tøj sad godt, og jeg havde lagt en rigtig vellignende Penelope Cruz make-up, og så ødelægger hattemanden det edderslaskeme ved at sige sådan. Hvordan er den information nogensinde vigtig for mig?!
Så jeg så mig slået og var allerede hjemme i min seng klokken kvart i et. Sådan.. fire timer tidligere end jeg havde regnet med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!