mandag den 12. oktober 2009

Dårlig blogger altså.

Gud hvor er jeg bare en langsom starter! Jeg vil jo så gerne, så jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke får det gjort. Æniways.. I morgen er der en masse søde mennesker fra mit gymnasium som skal spille musik på A-bar, DJs og band, så der skal jeg selvfølgelig ind med min bedsteste veninde, Papi. Og inden vi stiger på toget til en times lang tur skal vi lave hjemmelavet pizza (hvor lyder det fjollet. Lave hjemmelavet pizza) og margaritas! Og så skal vi selvfølgelig også gøre os klar. Hvilket uden tvivl må være en af mine yndlings ting at lave i hele verden. Med god musik, duften af lavendel og Chanel i luften og en drink i hånden er jeg i mit bedste element når det kommer til make-up.
Jeg elsker at lægge make-up fordi det er en slags kunst for mig, og som med lækkert tøj, så kan lækker make-up bare få ens selvtillid til at stige med flere grader.. Så derfor har jeg besluttet at bringe en lille billed-reportage fra imorgen, i over morgen, til dem der gider se hvordan jeg vil prøve at opnå Penelope Cruz øjne igen. (De har virket de sidste fire weekender. Jeg siger det bare.)
Og muligvis også nogle billeder af hvordan jeg vil prøve at opnå den bedste aften i år.
It's gonna be legen- wait for it -dary!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!