torsdag den 15. oktober 2009

Jeg lovede..





..at jeg ville lave sådan en make-up reportage. But I didn't. Og det vil jeg gerne undskylde for, men jeg havde bare ikke rigtig overskuddet. Jeg vil prøve at få det gjort i morgen. Jeg looover.

Ænivææjs. Som sagt så er jeg 17, og jeg er kun sølle to måneder fra at ramme the big 1-8. Og så har Papi og jeg lavet en aftale om at for det første giver hun min en tatovering i fødselsdagsgave, så vi skal ind til KBH og så skal jeg skrives på. Jeg er en lille smule usikker på hvad det skal være, for jeg vil egentlig helst have den som Freja Beha har. Den hvor der bare står 'float', men så skal det være på håndleddet, men jeg har to bekymringer. 1. Hvor efteraber-agtigt af det af mig at få lavet præcis den samme som den kære Freja? 2. Hvor kliché er det ikke ved at blive med tatoveringer på håndleddet?
Men jeg tror det er sådan det bliver, for den vil have en kæmpestor værdi for mig, og så må folk egentlig tænke hvad de vil.

Nå, men det var heller ikke det jeg ville skrive om. Jeg ville skrive om den tur vi har tænkt os at tage på i vinterferien. Vi har nemlig begge røvdårlig motorik og vi kan egentlig ikke sådan forfærdeligt godt lide sne, så vi havde planlagt at tage til Barcelona. For Barcelona er en dejlig by, og så kunne vi gå ned af La Rambla og sætte os på små caféer og drikke drinks og sangría alt sammen til en forholdsvis billig penge. Men, så skete der det at min kære storebror fortalte mig om hvor billigt det ville være at tage til New York i januar eller i februar, fordi det er ude for sæson og der jo er den der finanskrise der. Og så blev jeg jo nødt til at undersøge det, og to mennesker kan komme til NYC i en hel uge og bo midt på Manhatten i vinterferien for under 12.000kr! Det er jo næsten ingen penge. Så nu debatterer vi på højkraft hvad vi egentlig helst vil. For Barcelona er jo dét varmere, og de har sangría, og vi må jo slet ikke drikke i NYC, men til gengæld kan vi købe billig Alexander Wang. Så der er mange ting at tage op til overvejelse, men jeg tror godt jeg ved hvad jeg helst vil.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!