søndag den 25. oktober 2009

Jeg er så dum.

Jeg er åbenbart en meget stor fan a drunk-texting når jeg.. sjovt nok er drunk. Hver morgen efter indtagelse af alkohol vågner jeg med sådan en mærkelig følelse, så ligger jeg og drejer mig lidt, og så slår det mig. Endnu en gang har jeg sendt sådan en latterlig sms. Sådan en som jeg ikke burde sende, ikke endnu. Jeg er virkelig, virkelig dum. Og pinlig. Jesus. Så jeg har måtte forfatte en undskyld-jeg-er-en-idiot-sms og ødelægge det hele igen. Nu gik det ellers lige så godt.

Æniwæjs.. Så var jeg til 18-års igår, der blev holdt på et diskotek. Og det var sjovt. men jeg manglede virkelig vores drenge. Og så der jeg var på vej til at gå var der en fremmed der prikkede mig på min skulder og sagde: "Øøeh. Du ser.. øeh, sådan, øøøeh lidt træt ud.. øøøøøøh, skal jeg øh, hvaddetnuhedder, øeh, holde dine øøøh bryster?"
Den har jeg aldrig hørt brugt i praksis før. Jeg kan ikke engang huske hvordan han så ud eller noget, fordi jeg bare var i et stadie af chok. Det var meget sjovt, så jeg lod ham get a go. Så blev han glad, og jeg er jo egentlig ligeglad. Alle der tør komme med sådan en latterlig og virkelig gammel line skal altså belønnes lidt.
Og så stod jeg på dansegulvet med Papi, og skrev en sms. til min bror. Så det er okay, det må man gerne.. Så stod jeg og koncentrede mig virkelig meget om at ramme de rigtige knapper. For det er svært. Og så var der åbenbart en eller anden der havde slikket på sin finger og sat den på en af mine boobies og sagt: Psssst! HELT uden jeg lagde mærke til det!

Folk er virkelig mærkelige. Og så er det altså slut med de der drunk-textings unge dame!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!