tirsdag den 30. juni 2009

Åh.. Mor + iPod + farvel.

Jeg elsker, at min mors største diss er: "Men, så blev han også slettet fra min Facebook!!" Ak ja.

Og så blev min iPod jo hapset for præcis en uge siden, og så var min mor altså så sød at give mig en ny 16GB men jeg skulle selv gå i Fona og købe den. Og der var bare den sødeste Fona-Mand ever. Jeg er muligvis lidt forelsket. Han ville sælge mig en forsikring, men fordi det jo faktisk var min mors penge, sagde jeg nej tak, med begrundelesen at jeg ikke havde nok penge med, selvom det er en helt fantastisk idé (Man får dækket høretelefoner og får en ny iPod hvis den bliver stjålet, eller man ødelægger den, Wow!) Men så kiggede han mig lige i øjnene og sagde "Hvad nu hvis jeg kunne få det hele ned og ligge på 1999,-?" og så stod jeg så der og smilte som en spade og sagde meget hurtigt, at det kunne da være fantastisk. Søde Fona-mand.

Nå, og nu er der så kun en lille time til jeg skal tage toget ind til hovedbanen og derfra over til Holstebro, hvor min farfar gerne burde stå klar og hente mig.

MW

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!