søndag den 21. juni 2009

Endelig ferie!

Aaarh.. Jeg fik ferie i fredags klokken 09:00, da jeg lige havde fået et 4-tal i matematik. Jeg var så lykkelig, at jeg faktisk ikke tror jeg er i stand til at beskrive det med allerede eksisterende ord. Jeg trak noget med befolkningsvækst, og det var egentlig slet ikke svært, men det var det eneste spørgsmål, jeg ikke havde lavet en synopsis til, og så ved jeg bare nada om potens funktioner.
Men op i ræven med det, for nu har jeg ferie, og jeg skal aldrig tænke på matematik igen, ved mindre jeg faktisk selv synes, at jeg har lyst til det.

Igår var en god dag. Jeg mødtes med min gode veninde Julie, til lidt udsalgsshopping i KBH. Jeg er megafattig, og blev nødt til at tigge min mor om penge, og senere nasse mad af Julie, da jeg havde smidt min 200kr seddel væk. Smooth.
Der gik ikke mange minutter inde i Magasin inden jeg købte denne kjole fra Ganni:

Jeg har længe ledt efter en kjole (eller et playsuit) i blomstermønster, men jeg synes altså helt ærligt at de fleste blomsterprint er enten alt, alt for farmors-kollonihavehus, eller alt for 90'er. Og så fandt jeg denne her, som hælder mest til farmor-print, men bliver reddet af de grove lynlåse. Det var kærlighed på stedet, jo.
..og først nu opdagede jeg at den er 65% silke. Nice..

Jeg glæder mig bare så ubeskrivelig meget til Sct. Hans på tirsdag, hvor jeg skal mødes med hele min dejlige klasse til mad og så skal vi senere ned på stranden og se bål, og drikke rigtig, rigtig meget.
Vi har ikke været samlet rigtig i over en måned nu, og jeg er ved at få abstinenser.
Og jeg savner min matematik study-group. Jeg har aldrig haft så god en eksamenslæsning, ever.

Uh, uh! Og hvis der er nogle af jer der ser sådan en pap-ting, med en abe på, som når man hiver i sådan en pap-strimmel-ting, så bliver det til en rum-abe, på jeres lokale McDonald's, så kidnap dem allesammen, så vil jeg med glæde tage i mod dem! (:

MW

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!