fredag den 5. juni 2009

Good afternoon m'ladies!

Der gik cirka et kvarter fra det sekund jeg stod op idag til, at jeg sad med saksen mod nogle gamle jeans for at konstruere mig nogle shorts. Man skal jo prøve det før man kan afvise det. Og nejjj, hvor det bare slet ikke går med halvlange jeans-shorts til mig. jeg ligner en spejder! Hvad sker der lige for det, måske?
Altså, altså.

Ellers skal resten af dagen gå med lige at få styr på, på tirsdag, hvor jeg har inviteret nogle af de dejligste mennesker jeg kender på besøg, så vi kan spise Raclette, spille Loopin' Louie, drikke ciders og hygge os. Det er sådan lidt en sommerferie-tradition, og jeg glæder mig helt vildt. Det bliver awesome! Og så tager jeg Papi og nogle ciders under armen og tager hjem til BR og spiller Guitar Hero. Woo! Papi og jeg er ret ringe, og har endnu ikke rigtig bevæget os væk fra 'easy'. Og jeg tror ikke det muligt for mig at blive mere træt af Willie Nelson's -On the Road Again. Jesus, jeg bliver helt vred hver gang jeg hører den.

Og så overvejer jeg lidt at flytte rundt inde på mit værelse igen, fordi ellers kan jeg ikke få mig selv til at rydde op. Og det har jeg brug for, når jeg nu også har add'et to nye sommerkjoler til min samling inde for den sidste uge.


Lidt billeder af de tidligere omtalte fantastiske mennesker og..:

Mig! BATWOMAN!

Vi prøvede. og pigerne failede, big time i poker.. Tsk tsk.

Det er muligvis mig, der er psykopaten i baggrunden. Jeg ville ikke hverken be- eller afkræfte det. Jeg vil bare sige: Jeg var træt og fuld, giv mig nu en chance



Sindssyge mennesker, som hamstrer salat.


Og så det allerbedste stemningsbillede i hele verden (efter min mening, naturligvis)
Dog ikke fra en raclette/Loopin' Louie/kast mad på polakkere, som stirrer på lines bootay-aften, men fra en hel almindelig gymnasiefest. Still nice, though.

Vi har også brugt alt for meget tid på at grine af Loopin' Louie. Han en så meget en liderkarl!

Jeg glæder mig så meget til at bruge at bruge min tirsdag med de her allerdejligste mennesker jeg kender. Og så endda to bonus-pals. Yeay. Og vi skal have bacon, rigtig meget bacon, mojitos og strawberry daiquiris. mmmm


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!