torsdag den 25. juni 2009

Hola Chicas.

Min hjerne gør stadigvæk ondt. Øv.
men til gengæld har jeg lige fået mine skriftlige årsprøve-karakterer at vide. Og de var pænt nice. Der var da en del 10-taller.
Jeg har også fået resten af årskraraktererne, og det eneste jeg er "dumpet" i, er idræt, hvor jeg har fået 00. Det kan jeg godt leve med. Nu har jeg jo slet ikke været der en eneste gang i år, så det er måske egentlig meget fair.

Og så vil jeg bede om en meget un-fashionable tjeneste.. Hvis der er nogle derude, der kender en god web-comic, må I meget gerne sige til. Den må gerne være sådan lidt syg i hovedet.
De der dage, hvor man er tvunget til at ligge i sengen, og ikke rigtig kan overskue ting der bevæger sig alt for meget, er de nu altså meget gode de web-comics. (:

Nu vil jeg spise en pariser toast (Ja, det er klamt. Men for helvede det smager eder-slaskme godt!) og lægge i mig sengen, indtil jeg skal på arbejde igen..

MW

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!