torsdag den 28. januar 2010

Overspringshandlinger vol. 1 milliard.

Jeg skal lave dansk essay. Men jeg synes virkelig det var en svært tekst, så jeg skriver sådan to linjer og så laver jeg et eller andet fjollet.
Min liste over yndlings overspringshandlinger må være således (i vilkårlig rækkefølje) :
1. Kigge på kort over Paris og prøve at regne ud hvor langt der er fra det hotel Papi og jeg skal bo på til februar, til alle seværdighederne. (Ca. 5 minutter gå-tid fra Eiffel tårnet. Score.)
2. Høre musik. Mad World, lige p.t.
3. Se Hannah Montana. Hjernedødt. Dejligt
4. Læse i den bog jeg lige har lånt. The Lovely Bones, højest anbefalelsesværdig! Jeg er kun sådan 70 sider inde i den, og den har allerede fået mig til at græde fire-fem gange.
5. Tegne. Faktisk har jeg allermest lyst til at male, men det kan jeg ikke rigtig få mig selv til. Men jeg føler mig bare så inspireret af Michael Kvium for tiden.
6. Blogge. Læse blogs. Læse flere blogs. Skrive blog-indlæg som jeg sletter bagefter
7. Kigge på lejligheder og ting til disse på nettet, og chikanere Papi med alle dem jeg finder. Jeg har på fornemmeren det bliver os to der flytter ind i en lille lejlighed i KBH om ikke så lang tid. Engang efter vi har fået de forbandede huer på. (LIGE OM LIDT!)
8. Tænke. Månen står så fint lige ude foran mit vindue, og jeg har siddet og stirret på den i en halv times tid nu. Og tænkt. Og tænkt rigtig meget på om der er en der kigger på månen lige nu og tænker på om jeg kigger på den?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!