fredag den 22. januar 2010

SRP. Haiti. Fødselsdag. mm.

Hej!
Det er længe siden, jeg ved det, men jeg har ikke haft lyst, og jeg regner egentlig heller ikke rigtig med at der er nogen der er kede af det.
Jeg fik min SRP karakter at vide idag. 7. Jeg er tilfreds. Jeg smeltede ned i stolen da manden som ikke hedder Jan fortalte mig det. Jeg ved jeg kunne have fået 10 hvis jeg ikke havde skrevet 2/3 dele af opgaven aftenen inden aflevering, men jeg er ligeglad. Jeg nød livet. Jeg så Michael Schøt, Coco avant Chanel og alt muligt andet dejligt i de to uger. Jeg er tilfreds.
Så var der lige et lille jordskælv på Haiti, hva? Sikke noget lort. Det er en af de ting der får mig til at virkelig ikke kunne forstå mennesker der tror på Gud.
Og det får mig også til at blive vred fordi aviserne synes det er relevant for os at vide der var 3 danskere. Og en af dem var Jørgen Leth. Like I give a damn. Hvad med de andre tre milliarder mennesker der er døde, eller hjemløse? Det er ikke synd for dem eller hvad? Fuck da hvor mange danskere der er.
I morgen holder jeg fødselsdag. Jeg fik først lokalet for lidt over to uger siden så det har været meget stresset, men det er da alligevel kommet op på omkring 50-60 mennesker, så jeg er glad, nu glæder jeg mig egentlig bare. Det eneste der er lidt irriterende er at det er i et ret dårligt kvarter, hvor der skulle være rigtig mange problemer med indvandrere. Jeg er ikke racistisk, og jeg hader når folk siger der er problemer med indvandrere, men det er altså det der er, og de skulle efter sigende være rigtig slemme derude, så jeg er bange for slåskampe eller lignende.
Men jeg glæder mig til at danse rundt til dårlige sange, og spille bordfodbold! Og vinde, selvfølgelig.

HEJ HEJ!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!