torsdag den 28. januar 2010

Skipping school..

Jeg lavede altså lige en pjækker idag. Jeg har ikke rigtig kunne overskue verden idag, og da vi kun skulle have fire timer idag, hvor to af dem skulle omhandle Romeo og Julie valgte jeg simpelthen at blive hjemme. Jeg sov længe, læste i min bog og begyndte på min stil. Nu sidder jeg og kigger ud på vinduet og er helt forfjamsket (hæhæ..) over hvor meget solen skinner, især i forhold til igår, hvor jeg ikke kunne se da jeg kiggede ud af vinduet, fordi snestormen bare hærgede hele gaden.
Jeg hører Chris Bathgate og tænker tilbage på i sommers, hvor alt bare var godt. Og så tænker jeg på ham der, og jeg tænker på alt det der skete i lørdags. Og jeg tænker på hvor godt han tacklede alting. Og så tænker jeg på om jeg overanalyserer igen? Eller om jeg bare endnu engang var for langsom?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!