fredag den 29. maj 2009

10 Things I Hate About Me.

10 Ting som jeg aldrig burde fortælle til nogen. Nogensinde. Men som jeg nu gør alligevel.:

1. Jeg elsker Paradise Hotel og jeg er virkelig ked af at det sluttede igår og at det var Line Sofie og Frederik der vandt. Øv.

2. Jeg synes High School Musical, Hannah Montana og Jonas Brothers er klart det bedste løbe-musik, ever.

3. Jeg elsker Disney Channel. God save me I do.

4. Jeg elsker virkelig kød, især hvis det stadig er sådan lidt rødt. Jeg er ligeglad med at det er mord og total usundt. Og jeg var også semi-vegetar i fem år. Hvad fanden lavede jeg?

5. Jeg bliver helt ubeskrivelig vred indeni når folk laver grammatiske fejl såsom: 'At lærer' og jeg 'høre'. NEJ!

6. Jeg bliver ekstremt skuffet hver gang en af mine veninder får en højere karakter end mig. Selvom jeg ved de har arbejdet rigtig hårdt og jeg var slacker mig igennem.

7. Jeg har faktisk præsteret at gå i gennem hele 2.g uden så meget som at have idræt én gang. (Jeg er stolt)

8. Gamle og generelt bare langsomme mennesker giver mig lyst til at slå folk ihjel.

9. Hvis Trylletossen fra min klasse på magisk vis ikke kommer tilbage efter sommerferien, så vil jeg blive så lykkelig at jeg vil give alle mennesker i Danmark tyve kilo ren guld.

10. Da vi var på studietur i Madrid, lånte jeg en aften min venindes telefon og ringede til min mor, mens jeg græd. Hjemve, you know.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!