søndag den 3. maj 2009

Sunday Secret I

Ja, jeg sagde jo jeg ville blogge om nogle af mine 'hemmeligheder' idag, og det var også meningen, men så skete der ting, med min bedste veninde og hendes kærestee, og ja. Jeg sov ikke så meget.
Meeen! Nu kommer det.

Okay. Sunday Secret Número Uno!

Jeg er pisseskidebange for den dør der er indepå mit værelse, som leder ud til vores pulterrum. Jeg kan seriøst ikke sove, hvis jeg ved at den der 'lås' ikke er sat ordentligt fast. Jeg ligger og vender mig i én uendelighed, indtil jeg endelig tager mig sammen og får rejst mig op og ordner det. Jeg ved ikke hvad det er der gør freaker mig sådan ud, men jeg panikker hver gang jeg ser den er åben.
Det er ikke engang fordi jeg er bange for monstre eller sådan noget pjat, jeg bryder mig bare ikke om, at den står åben. Ad bad. Dumme dør.

Nå, men underlige skabskrække til side, så kan jeg fortælle at jeg er ovenud lykkelig for mine to nye Acne sko og jeg glæder mig da vildt meget til at have de sorte på i morgen, så jeg kan vise min flotte, muligvis brækkede tå frem i morgen. Hurra. Jeg valgte simpelthen at maltraktere min midterste tå på højre fod, ved at bakke mit støtteben rigtig hårdt ind i den idag. Hurrah for mine fantastiske koordinationsevner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!