søndag den 10. maj 2009

Sunday Secret II

Gud, det er allerede søndag igen. Jeg er simpelthen for sløv på blogging-området, men der er bare så mange årsprøver og eksamner og urin for tiden.. Suk.

Secret número dos:
jeg ønsker alt for tit at være en anden. For det meste ønsker jeg mig at være Papi. Hun er så tynd og drengene er vilde med hende.

Anywho.. Jeg har været total facineret af Igor + André in a long time. og så var det jeg tænkte på.. Måske burde jeg også begynde at prøve at poste nogle af mine tegninger. Jeg er jo lidt af en attention-whore, og jeg elsker feedback. god eller dårlig, jeg er ligeglad. Så nu vil jeg poste en lille én som jeg lavede for noget tid siden..

Jeg har virkelig ikke brugt længe på den her. vi snakker omkring 5 minutter.og jeg ved godt den ser ufærdig og skæv ud, men det er pretty much med vilje (:

Nu vil jeg gå i seng.. Jeg skal nemlig til skriftlig matematik eksamen i morgen klokken ni.. hurrah..

MW

2 kommentarer:

  1. OMFG, det er jo genialt lavet ! Vis du bare flere, jeg vil gerne se dem :)

    Held og lykke med matematik:)

    SvarSlet
  2. Årh, mange tusind tak! Både for ros og for.. held-og-lykning. (: jeg tror faktisk jeg gjorde det godt nok.
    MW

    SvarSlet

Uh, UH!