lørdag den 2. maj 2009

Glædelig forsinket 1. Maj.

Åha ja. der var godt nok mange mennesker inde i Fælledparken igår, og køen til de fantastisk lækre toiletter var da også på omkring små 45 minutter! Det var meget hyggeligt, jeg var derinde med min klasse og drak nogle øl og nogle ciders. Men det irriterende ved at der er så mange mennesker er altså, at man så ikke kan finde 88% af de mennesker man gerne ville snakke med! Jeg vidste, at stort set hele mit gymnasie var derude, og jeg fandt kun.. tre der ikke var fra min egen klasse! Hvad sker der lige for det?

Men jeg havde mine dejlige nye sorte Acne sko på og jeg takkede guderne for at det ikke begyndte at regne. Jeg er rigtig glad for dem, og jeg fik mange positive kommentarer. Jeg er bare rigtig, rigtig øm i læggene nu. (:
Men da jeg havde været i skole og var på vej på vores stam café og spise en lækker mørbrad sandwich (ja, jeg synes også det lyder lidt småklamt, men det er så lækkert! Kød, bacon, pinjekerne, guacamole, gedeost og soltørrede tomater. mmmm) så knækkede snørrebåndene på den højre sko! Det var lidt irriterende, men jeg var bare glad for, at det skete tre meter fra en stofbutik og ikke midt inde i Fælledparken. Så jeg købte bare 2 x 1,5 silkebånd, så nu kan jeg også binde en stor sløjfe, og det er rigtig fint, så det var faktisk ikke så slemt endda.
Men jeg tænker bare, at for at aflede en katastrofal katastroge bliver jeg jo nok også nødt til at købe noget silkebånd til de lilla sko.. men det er bare lidt sværre at finde den helt rigtige nuance, synes jeg. Øv, øv.

Men idag står ellers på at spise en lækker frokost om lidt med min bror og mine forældre, slappe lidt af, spise aftensmad og lækre spanske Jordbær og så ellers af sted til påskefrokost. Og i morgen skal jeg lave AT sammen med tre dejlige mennesker, så det skal nok blive en god weekend! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!