søndag den 17. maj 2009

Sunday Secret III


Men først lige nogle flere 5 minute sketches. Inspirationen er tydeligvis hentet fra her og her Jeg lagde altså mest vægt på at øve mig lidt i tøjfolder, så ja. I know the face look like shit. Og jeg blev endda nødt til at give hende solbriller, fordi jeg er så uduelig til at tegne asiatiske øjne. Undskyld med tegneevners racistiske udfoldelser. I can't help it. Men til gengæld blev jeg ret tilfreds med holdningen og kjolens folder til højre. yeay.

Sunday Secret III
Gamle mennesker hader mig.
Det gør de. jeg ved ikke hvorfor, det må være en eller anden syg regel verden har lavet. Jeg har mere en én gang oplevet at blive slået bagi af en gammel dames stok! Why world? WHY!?

2 kommentarer:

  1. Synes nu det ser okay ud med de tøjfolder der. By the way så er jeg også udelukkende i stand til at tegne kaukastiske øjne hvis det kan være til nogen hjælp.
    /L

    SvarSlet
  2. Haha, det er jeg glad for at høre. Det irriterer mig noget så grusomt, og jeg føler mig helt racistisk når jeg ikke kan. Men jeg kan ikke gøre for det.

    MW

    SvarSlet

Uh, UH!