onsdag den 18. november 2009

Jeg burde jo lave AT.

om SRP om Danmarks mening om gensplejsede afgrøder men jeg vil meget hellere kigge på telefoner. Min egen, som for det første blev trukket tilbage nogle steder fordi indholdet af nikkel var for stort, er begyndt at spasse helt ud. Mens jeg står og snakker i den vælger den at afbryde hele lortet for at sige: "Indsæt venligt SIM-kort?" What the fuck? Mit simkort er sgu da i. Så slukker og tænder man, og så er den normal igen. Lige indtil jeg snakker i den igen.
Så jeg fandt lige Telmores hjemmeside og nu kan jeg slet ikke koncentrere mig om det der genmodificeringspjat. Jeg er nemlig gået hen og blevet forelsket.


I Nokia E 71 2299,- på Telmore uden håndjern

Jeg er helt vild med sådan nogle arbejdstelefoner, og jeg er simpelthen ikke særlig vild med touchscreens. Jeg elsker idéen men jeg gider det ikke. Så er jeg mere til sådan nogle med knapper. Mange knapper. Og så slipper jeg også for at høre ting som "øøh, husker du, øøeh, duved, øøeh, at afspritte skærmen?" Nej trylle. Jeg kender nemlig til sådan et magisk fænomen der hedder "at vaske hænder." Idiot.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!