onsdag den 25. november 2009

Ønskeliste Vol 3.

Denne gang må det komme til film. Der er mange jeg gerne vil have. latterligt mange. Jeg har sådan en idé om at når jeg flytter hjemmefra, hvis jeg skal bo alene, så skal jeg have adgang til en latterlig mængde film. Sådan så man har noget ligesom at distrahere sig fra at være alene.

American Psycho Jeg elsker, elsker, elsker Christian Bale!
A walk to remember Årh. Sørgelige kærlighedshistorier.
Batman. Dem alle sammen. Undtagen de to nyeste, dem har jeg.
Beach, The Den minder mig om Papi. Og om 1.g hvor alt bare var nemmere og verden var et renere sted at leve.
Being John Malkovich Freaky.
Blow Johnny Depp. Penélope Cruz.
Chocolat Johnny Depp. Chokolade. Det er jo ligesom opskriften til at komme i bedre humør
Deer Hunter, The En af mine yndlings film i hele verden, men den jeg har nu er jo egentlig min fars..
Donnie Darko Jeg kan godt lide det menneskelige sind. Jeg kan godt lide den måde det kan lave rod i så meget, og jeg kan især godt lide idéen om at man jo egentlig ikke rigtig ved hvad der er virkeligt, og hvad der er ens sind der leger med en.
Fried, green tomatoes Jeg kan huske jeg en gang så den her film hjemme hos min moster, mens min far var i Kosovo. Jeg kan huske, at for første gang nogensinde forstod jeg den pakke Kleenex hun altid havde stående ved sofabordet. Jeg tror det var første gang jeg satte mig ind i en film på den måde.
Machinist, The Did I mention that I kind of love Christian Bale?
Magnolia Jeg elsker når flere historier bliver filtret sammen til en.
Meet Joe Black Fordi jeg godt kan lide den måde døden fremstilles på. Som noget håndgribeligt.
Moulin Rouge Behøver jeg overhovedet at sige hvorfor?
Mystic River Den minder mig om min Onkel Frank. Jeg mindes at have set den engang, men det eneste jeg kan huske er at jeg synes den er god.
Notebook, The Awww...
Poltergeist Okay, admittedly , så er det måske ikke den bedste film at se alene hjemme. Men. Gyserfilm og jeg har et specielt bånd.
Schindeler's List Fordi jeg er lidt pinlig over aldrig at have set den.
Shawshank Redemption, The Aarh. Den er bare god.
Syv Liv Jeg elsker Will Smith, og jeg elskede The Pursuit of Happiness.
What's Eating Gilbert Grape? Den var med til at vikle mig ud af en lille depression i 8. klasse. Den vil altid have en særlig plads i mit filmhjerte.

Det var vist nogen lunde det. Der er så mange film jeg ønsker mig, her har jeg bare taget udgang af Blockbusters 333 film du skal se før du dør-liste.
Åh gud, jeg er begyndt at få ondt i øjnene. Hvor er det deprimerende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!