tirsdag den 24. november 2009

Ønskeseddel vol 2.

Nu jeg er her..

1) "To go" kop fra Urban Outfitters
2) Stud + Slut kop fra Urban Outfitters
3) Huggie salt + pebber set fra Urban Outfitters (Sort/hvid)
4) Kamera
5) Raadvad Sensei Santuko kniv
6) Raadvad Sensei Brødkniv
7) Raadvad Sensei Urtekniv
8) Raadvad Sensei Dama Santokukniv
9) Skærebræt. For guds skyld sort.

Så tror jeg vist at jeg har fået udryddet det meste af den kedelige del af ønskelisten. Pyha. Jeg håber egentlig ret meget at få nogle af de her ting. Især nogle af de der latterligt dyre maskiner.

Well. Godnat peoplez.
/MW

p.s. jeg er egentlig lidt muggen over at der er ingen mennesker der bruger vendningen: "ost af!" nogensinde! Please, hvis du har muligheden, så brug den for mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!