tirsdag den 24. november 2009

Ønskeseddel vol 1.

Jeg har et mærkeligt love/hate relationship med at skrive ønskeseddel. For det første har jeg fødselsdag 11 dage efter jul, så jeg skal enten ønske mig store ting, eller rimelig små ting, for det er alligevel lidt tarveligt når folk tror de lige er færdige med at bruge mange penge på julegaver at så snyder man dem lige og bliver 18.
Men i år vil jeg være fornuftig, (kedelig) og ønske mig alle de ting jeg gerne vil have i fremtiden, men som jeg ved jeg ikke selv gider betale for. (ikke i prioriteret rækkefølge) Så jeg har lavet mig en liste med alle de dersens køkkenting jeg har brug for, og jeg har linket til ting fundet på Imerco, men det er ikke nødvendigvis den model jeg ønsker mig. Jeg vil helst have den model der er listet, men jeg vil blive rigtig glad for de andre også.

(1) En pastamaskine. )
2) En saftpresser. Til at lave juizze. (hold kæft det lort er dyrt. omkring 1000-2000kr hos Imerco? O:)
(3) Pizzasten)
4) En blender. Sort. eller sølv.
(5) En sodavandsmaskine. )
6) Klimavenlig stegepande (Der vil jeg dog rigtig, rigtig gerne have den!)
7) En køkkevægt
8) En wok eller evt. miniwok
9) Gryder
10) Karaffel
11) Skåle
12) Glas, glas og glas

Jeg er kedelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!