torsdag den 9. april 2009

aarh.. Forår!

Hvor dejlige har de sidste par dage ikke lige været? Vejret har været fantastisk, og alt har bare lige været godt. Jeg fik ikke ryddet op i går aftes, så det måtte jeg gøre da jeg stod op i morges. Det er nu altså meget rart når der er helt clean.

Jeg har nakket min fars bærbare (Min egen afgik ved døden for lidt over et år siden, og jeg har bare ikke kunne tage mig sammen til at spare sammen til en ny.. Alle de sko, kommer ligesom hele tiden i vejen..) og så har jeg sat mig ned i gården. Ja, vi har en gård. Jeg bor i en lejlighed i et meget gammelt hus (1639 eller der omkring), og det er sådan en gammel bonde-agtig-gård, tror jeg vist nok. Men anyways, her er altid lidt mere vindstille, lidt varmere og bare alt i alt lidt rarere at være end udenfor, fordi gården ligger i læ.
Så her sidder jeg, og lægger min chanel blue satin- wannabe neglelak, fra et eller andet billigt spansk mærke, som hedder Kiko med min kat Pepe ved min side i en snor. (det kan han åbenbart godt lide.. skøre kat) og venter på at min bedste veninde får tager sig sammen og cykler herned. Jeg glæder mig til i dag.

Årv, forresten var min far så sød at finde en gammel sailer-jakke frem til mig, sådan en med guldknapper ned af, øj, den er fin. Jeg har bare lidt svært ved, hvad jeg skal tage den på, med. Det bliver nok bare en sort tee og en masse sølvhalskæder, eller noget i den stil.

Nu bliver det sådan lidt gråt, så nu tror jeg at jeg vil smutte op igen, inden det bliver alt for koldt og begynder at regne. (DAMN IT!)

Hav en dejlig dag!
MW
Dagens note to self: Hold op med at sætte alt i parentes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!