lørdag den 25. april 2009

The Tears

...Might quite possibly be my favorite song, and musicvideo ever!
Hvis du ikke allerede kender den, så har du fandeme bare at høre og se den med det samme!
Den video gør mig bare virkelig kærlig, jeg elsker den og jeg elsker Noel og Dee som et par.



Det er ret tit der bliver blogget om ens stilikoner og jeg synes næsten altid det er det samme.. Mary-Kate, Kate Moss, Chloë Sevigny und so weider. Og bevares de har da fantastiske stile! Jeg elsker dem da også lige så højt som den næste fashionaddict, men jeg synes bare de nærmest er en 'selvfølge', jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har mødt et menneske med en fed stil som ikke har syntes om ovenstående. Så jeg vil nu prøve at fremhæve nogle af de mennesker jeg mener bliver overset og jeg vil starte med den engelske komiker (og efter min mening: superhottie) Noel Fielding, fra den geniale serie 'The Mighty Boosh' og hans dejlige on/off kæreste, sangerinden Dee Plume fra Robots in Disguise og det er simpelten bare fordi de tør!

Et vidunderlig sæt som i The Mighty Boosh blev døbt: 'The mirrorball-suit'.


Noel & Dee under optagelserne til den fantastiske video til 'The Tears'.


er de ikke dejlige? Hvis man skal se sit celebrity-crush med dennes kæreste, så er det fandeme sådan det skal gøres!

And yeah.. They rock it in real life too!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!