mandag den 20. april 2009

Glædelig sommer!

Ja, for mig er det altså officielt blevet sommer, når mine forældre begynder at putte colaen i køleskab, og den dag var i går. aarh. Hvor dejlig er verden ikke, når solen skinner, og colaen er kold?
Jeg har ikke været så forfærdelig aktiv på bloggen, som jeg gerne ville have været, men pludelig blev jeg altså bare frygtelig deprimeret, men det var ikke så slemt, jeg havde bare brug for et andet syn på verden, og det fik jeg af mine to dejlige bedste veninder, og resten af min fantastiske klasse. Så nu er alt bare 'pure sunshine' igen.. eller altså, sådan næsten.

Æniwæjs.. Jeg har ikke haft de mest mode-prægede dage her på det sidste, jeg har bare futtet rundt i min blazer, sorte leggings og t-shirts det sidste lange stykke tid. Jeg drømmer stadig om Estrada skoene, men jeg har virkelig svært ved at vælge: Fantastiske sko fra Acne som med sikkerhed vil peppe alle mine outfits op, eller en uge på roskilde festival med gode venner og masser af øl og god musik? Min ene veninde stemmer klart på skoene og den anden er 100% på festival! What's a girl to do?

MW

4 kommentarer:

  1. Haha :b den sidste ting kender jeg alt for godt. Men altså; sælg ud af klædeskabet and do both!

    SvarSlet
  2. Det er mega frustrerende! Det er nok også det jeg bliver nødt til. Jeg ville bare ønske der kom en mand forbi og kastede en masse penge efter mig.. Så ville hele verden være et så meget bedre sted.

    SvarSlet
  3. Sådan nogle kommer faktisk, når man mindst venter det :b tømrere har mange penge, måske et forsøg værd? (og så dog i disse finanskrisetider..)

    SvarSlet
  4. Haha. ja.. og dog. Dumme finanskrise, hvad laver den dog?! Jeg craver seriøst de Acne sko. jeg bliver nødt til at have dem, eller bliver jeg skør i hovedet. (:

    SvarSlet

Uh, UH!