tirsdag den 21. april 2009

I really want..

..All of this!

I want
Ankelstøvler, læderbukser, slouchy tee: Alexander Wang. Tasken: vintage Prada. Jersy Blazer: Rag & Bone. Halskæde: Matthew Williamson for H&M. Miss Dior Cherie L'eau: Dior


Der er fest på mit gymnasium på fredag, og hvor ville det dog være lækkert at kunne iføre sig dette outfit! Jeg forestiller mig det sådan her: Sort neglelak på hænder og fødder, den hvide tee stoppet ned i bukserne, med en sort lækker silke BH indenunder, blazeren uknappet, Halskæden så lang som den kan blive, og clutchen i hånden, og så bare lige slentre forbi ham dér, som man nu så godt kan lide, på den der helt casual og laidback måde, hvor man ved han kigger, mens man dufter af himmelen.. Åh suk.
Jeg har desværre hverken figuren eller pengepungen til dette outfit, men jeg har fandeme tænkt mig at slentre forbi ham der alligevel.

Jeg glæder mig rigtig meget, det er nemlig den sidste gymnasiefest i dette skoleår og man bliver altid så dejlig fuld til de fester, og så er ham der, der jo..

Godnat Peepzzz!
MW

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!