onsdag den 8. april 2009

The sun is shining and I'm feeling fine.



Er der noget bedre i hele verden, end at blive vækket af solens stråler der kærtegner ens ansigt og fuglene der synger for en, ude foran ens vindue? Nej, vel?
Findes der så noget værre, end at for tredje feriedag i træk at blive vækket klokken ni af ens mor og hendes veninde der plaprer løs i højeste stemmeleje inde i stuen mens, ens kat vælger at bide en i ansigtet og ens storebror, hører forfærdelig, alt for høj, techno i værelset lige op af ens eget? Åh gud.
I protest over den tidlige vækning, tvang jeg mig selv til at sove noget mere. Og hvad sker der så? Jeg vågner klokken 13:57. Jeg har spildt mere end halvdelen af min dejlige onsdag, hvor det ellers var meningen at jeg ville have forsøgt at finde mig en sort cross-body taske i læder, som jeg bare har sukket efter så længe. Crap damn it!
Nå, men ellers har i dag ikke været den mest spændende dag. Jeg kunne ikke overskue at skulle gå i bad og bruge uendelige oceaner af tid til at prøve at få mit forbandede hår til at sidde sådan nogen lunde, så jeg valgte bare at 'stay in' idag.. lige indtil jeg for ti minutter siden kom i tanke om at jeg skal på arbejde i dag, og altså ud i den virkelig verden.. I strålende solskin, så alle kan se hvor lækkert mit hår er, når der er sket et serum katastrofe i det.


Men op i ræven med alt det. For igår, gjorde jeg det samme som jeg altid gør hvis jeg ikke skal tidligt op dagen efter, jeg bruger det meste af dagen på at kigge på diverse online shopping-hjemmesider, og forbander mig selv og de 6,37kr jeg har stående på min konto.




Det hele startede med at jeg liiiiige skulle se om Acne havde fået sat Estrada skoene ind i sort. Det havde de, desværre, så nu hader jeg mig selv lidt for faktisk at undersøge det. Suk. Jeg synes bare de er sådan en fantastisk blanding af akavethed og så bare ren og skær skønhed. Mit favorit ting ved disse sko er, at både plateausålen og kilehælen gør at man kan jo rent faktisk kan gå rundt med dem til hverdag, uden at føle ens fødder bliver voldtaget nedefra af syge aber.. For mig er de, de ultimative sommersko, fordi de både er behagelige, fierce og megafucking meget in! og jeg håber sådan, at jeg får skrabet de 1795kr sammen som disse vidundere koster, inden de bliver udsolgt..


Jeg må indrømme, at jeg er gået hen og blevet ret forelsket i Acnes fine ting. Jeg elsker renheden og følelsen af fantastisk kvalitet, som alle deres ting har. Så naturligvis surfede jeg glad rundt på deres hjemmeside i lang tid, nærstuderede hver eneste mulighed. Da jeg også er en sucker for oversize tee shirts med finurlige tryk, og finder det svært at finde den slags i kvindetøjet, klikkede jeg mig ind på den mandlige del af hjemmesiden (uha, uha! Man er vel lidt af en vovehals) og der fandt jeg denne virkelig rare tee inde i deres outlet:

Og så koster den endda 225kr! Ærmerne er desværre lidt for lange og lidt for store, men jeg tænker at det ikke er noget som ikke kan fikses ved hjælp af lidt nål og tråd. Ellers overvejede jeg måske at sy en knap i sådan, midt på ærmet, og så sy en ..flap? med et knaphul i indeni, sådan, så når man lukker den, vil den krølle på sådan en fin måde. Jeg ved ikke om der er nogen der forstår hvad jeg mener, men jeg synes selv at det lyder rigtig fint (:

Nå, men da jeg så surfede rundt inde i outlettet, så fandt jeg denne sag til 175kr, og jeg kunne slet ikke holde op med at grine:

Ej men altså. Hvorfor har de dog valgt at style den stakkels mand på sådan en måde? Jeg forstår det slet, slet ikke.
Nu vi er ved det transperante, så må jeg sige det: Jeg er en stor fan. Arhmen altså, hvor synes jeg bare det er lækkert med transperante toppe, dog vil jeg måske sige at det burde være forbudt for mænd.. Men jeg synes virkelig det kan være helt fantastisk flot til nogle piger. Et godt bud på en flot transperant top, kunne godt være denne:
Selvfølgelig også fra Acne.Dog er den liiiidt dyre end mandemodellen. Den koster 1.095kr.
Jeg synes igen bare at stylingen er helt hen i vejret. Jeg synes at bukserne ødelægger looket fuldstændig.
Hvad med jer people? Hvad synes I om Acnes styling og om det transperante look?

Jeg tror det var det fra nu, men jeg kommer sikkert tilbage senere. Uha, uha!

Note to self: must stop saying 'Uha, uha'.

2 kommentarer:

  1. nej det er virkelig en skøn følelse at vågne op på den måde:)!!

    /Mi Confesión

    SvarSlet
  2. Åha ja, det kunne simpelthen bare ikke være bedre (:

    SvarSlet

Uh, UH!