tirsdag den 7. april 2009

First ever blog! Yay

Uha, uha. Så længe har jeg haft ville skrive min egen blog, og så længe har jeg simpelthen bare ikke kunne tage mig sammen. Men nu har jeg allerede skrevet de første to sætninger i den blog som forhåbentlig vil blive, i hvert fald, en moderat succes. (:

Det er vel et lille års tid siden, at jeg for alvor fik øjnene op for blogverdenen, og siden er jeg simpelthen gået hen og blevet en sand fashion blog-addict. Jeg har fem-seks blogs som jeg næsten finder livsnødvendigt at checke hver gang jeg kommer i nærheden af en computer.

Jeg elsker at læse disse blogs om mode, og blive inspireret af pigernes seje og unikke stil, men nogle gange synes jeg måske at jeg godt kunne tænke mig lidt mere 'kød på'. Ikke for at sige noget dårligt om dem, over hovedet, men jeg kunne måske godt bruge lidt perspektivering til "virkeligheden" nogle gange. Jeg finder nemlig blogs der kun handler om nyheder, poesi and whatnot, virkelig kedelige. Jeg er altså også bare besværlig nogle gange.

Men altså.. Jeg håber på at den her blog kommer til at blive en god blanding mellem mode, mig og så måske en gang i mellem, en lille smule ude fra den store verden. So.. yeah.

Nå. Let's get down to the blogging-part!

Jeg er egentlig lidt i tvivl om hvordan man starter hele den her blog-affære, for jeg synes egentlig, at de føles lidt mærkeligt at skrive en masse ting, som man jo rent faktisk ikke ved om nogen nogensinde vil komme til at læse. Jeg besluttede mig derfor også for, at jeg ville lade vær med at skrive en hel masse info-gejl om mig selv, og i stedet for tog jeg simpelthen nogle billeder!


Mit værelse. Jep. Det er lyserødt. Jeg har ikke malet siden jeg gik i.. 6. klasse. På en eller anden måde synes jeg faktisk også at det giver et nice ekstra touch til mit værelse. Sengetøjet er lige taget af for at blive vasket (:

Min yndlingsdel af hele mit værelse. Mine LP'er, pladespiller og en lille del af mine mange blade.


Der er en dør i hver eneste væg i hele mit værelse, så jeg blev simpelthen nødt til at blokere en af dem, hvis jeg skulle have nogen som helst steder at stille min seng. Og Yeay! Ny skohylde fra Ikea. 19kr, du! Lille udvalg af mine sko.

Min smaddersøde svigerinde gav mig, helt uprovokeret denne smadder fine halskæde, da hun og min bror var på besøg, her forleden dag. Kuglen er helt postkasse rød i virkeligheden. Og kæden er helt guld, og ikke sådan sveden.

Og det er så mig. I først Tee og tørklæde med fjer fra Zara, og en blazer, eller egentlig er det vist nok en smoking jakke, som jeg har nakket fra min brors klædeskab. Jeg har ellers også mit elskede Mickey Mouse ur og en masse armbånd på, men det fik jeg ikke lige med.
Jeg kan ikke forklare håret her. Det helt tosset, jo.

Uh! Og så er to af mine absolutte beklædnings favoritter også på billedet. Min silkekjole i baggrunden fra Day Birger et Mikkelsen, som jeg købte til halv pris lige inden nytår, og som har tjent mig godt lige siden, der er bare et eller andet virkelig lækkert og eksklusivt ved supertynde silkekjoler, som jeg bare ikke kan stå for.
Så er der selvfølgelig også ankelstøvlerne til venstre. Jeg fandt dem i en skobutik i Madrid, som bare havde sindssygt meget udsalg. Jeg betalte kun 15Euro for dem! Det er jo nærmest ingen penge! Jeg var så lykkelig over det, resten af turen.
Da jeg kom opdagede jeg så at de ikke er samme størrelse! Den ene er en 40, mens den anden er 39! Men jeg er ligeglad, for med mine små 163cm har jeg altså godt af det lille boost den 15cm høje hæl giver. Desuden sidder de ustyrlig godt på fødderne, og jeg havde slet ikke bemærket højdeforskellen (1 cm!) før jeg så dem stå side om side på et bord.

Men.. det tror jeg faktisk næsten var det for i dag. Så fik jeg sgu skrevet et helt indlæg alligevel.

Jeg vender tilbage så snart som muligt. Men indtil da: Enjoy life, guys!

MW

2 kommentarer:

  1. Velkommen i blogverdenen :)
    Tro mig, du bliver afhængig af den!
    Glæder mig til at følge dig.
    Kh Astrid (:

    SvarSlet
  2. Hej Astrid.
    Mange tak for den dejlige velkomst.
    Jeg kan godt mærke at afhængigheden allerede har sneget sig ind. (:
    Jeg håber ikke jeg kommer til at skuffe dig. :)

    MW

    SvarSlet

Uh, UH!