mandag den 27. april 2009

Mmmmatthew!

Min dejlige veninde og hendes dejlige kæreste har været så fantastisk dejlige at de har købt mig halskæden fra Matthew Williamson for H&M! Derudover er min mor gået med til at betale det resterende beløb til mine Acne sko! Det kunne jo umuligt blive bedre.. Og dog! For jeg har lige sat min bror til at bestille ting fra 'elf' og han betaler endda. Hurra!
Jeg har bestilt en hel masse ting, og jeg glæder mig til at modtage det, og se om det er så godt som hele blogverdenen siger det er. Det er jo alt for billigt til ikke at prøve det.




Neglelak: Royal Purple. Lipstick: Cool Coral. Fair concealer & Fair foundation. Mineral Booster. Joy Blush. Kabuki Brush og så til sidst: Sådan en gel-thingy, så mine øjenbryn måske kan blive siddende i løbet af aftenen

Nu glæder jeg mig bare til det kommer, og selvom det virker en anelse urealististisk håber jeg virkelig at det når at komme inden på lørdag..
Det bliver en god uge. Hvis man selvfølgelig lige ser bort fra de seks timers samfundsfag i morgen.. Suk.
Min far kommer hjem fra sejleri i morgen. På torsdag kommer min bror herned med sin søde kæreste, og så skal vi grille. Yeay. Det bliver første gang siden 6. klasse jeg får noget grillet kød jeg glæder mig! Fredag skal jeg forhåbentlig i Fælledparken og drikke nogle pillerpallere og slappe lidt af i solen med mine dejlige venner og på Lørdag har jeg nasset mig ind på nogle 1.g'eres påskefrokost. Det glæder jeg mig også til.. Men det jeg glæder mig mest til er når der på fredag tikker en masse penge ind på min konto, og jeg så skal hoppe af glade op til Europa (en dejlig butik i Køge, som er det eneste sted der forhandler Acne.. suk) og købe mine Acne Sko.!! Hallelujah!

Det bliver indeed en god uge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!