lørdag den 25. april 2009

Jeg vil fandeme også ha' en rapper!

Jeg har elsket Jooks lige siden jeg så ham for første gang i 'Rent Mel'. Hans stemme er så fantastisk dejlig og hans flow er fandeme nice! Og jeg kan slet ikke beskrive hvor vild jeg er med alle hans solo singler! Træk vejret, jackmove og hun vil ha' en rapper Cheezuz, altså jeg bliver helt varm.



Så må I jo selv bedømme. Det er i hvertfald hans seneste single og hans første plade, 'Priviligeret' udkommer (forhåbentlig) d. 6. Juni 2009 Jeg glæder mig!

3 kommentarer:

  1. Fed sang! Savner dansk rap, synes det nemt bliver lidt poppet/mainstreem. Men den her - rigtig god :)

    SvarSlet
  2. Lige præcis! Godt du synes om mig. Jeg er altid lidt genert ved at dele min musiksmag.. jeg ved ikke hvorfor (:

    SvarSlet
  3. Mnøøeh! Der skulle selvfølgelig stå: Godt du synes om den.
    Og så holder jeg op med at tale til folk nogensinde igen (:

    SvarSlet

Uh, UH!