mandag den 13. april 2009

Phew...

I'm back on track. Der skete bare nogle ting, der ikke skulle være sket, men det hele er redt ud nu, og jeg er tilbage til at være lykkelig. All's good in the hood.

Jeg var til påskefrokost i Lørdags med min dejlige klasse, og det var virkelig en dejlig aften. Jeg er allerede begyndt at ærge mig over, ikke at skulle se dem mere, efter et lille års tid! ØV!
Det er den bedste samling mennesker jeg nogensinde har mødt, alle er så venlige, sjove og helt sindssyge oppe i hovederne. I love it.

Jeg ville gerne lægge mit outfit, fra i Lørdags ud, men jeg har spildt al verdens ting ned af mig selv, og min veninde var også så venlig at dekorere mit tøj med lidt karrysild (som jeg selvfølgelig selv havde undgået med vilje hele aftenen..) Tsk.

Jeg håber alle har det godt! (:

MW

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!