fredag den 10. april 2009

Fy for helvede!

Det var godt nok ikke længe den der følelse af at være megameget på toppen den holdt.

Igår startede rigtig godt med endte virkelig, virkelig dårlig. Grædende prøvede jeg at løbe hjem fra festen, uden sko, mobil, nøgler eller noget som helt, og så fór jeg selvfølgelig vild. Men så fandt jeg vejen tilbagem og så blev jeg nødt til at gå tilbage igen og face alle de problemer som jeg ellers lige var løbet fra.
Jeg kan ikke engang overskue at skulle forklare hvad der er sket..

Og udover det var pænt nederen, så blev min far også kaldt på arbejde i går aftes, fik at vide at han skulle sejle allerede klokken 22:00. Planen var ellers at de først skulle sejle på mandag. Og så i påsken? Hvad laver folk?

Jeg tror jeg vil finde det største glasjeg har, fylde det til randen med cola og så lægge mig ind i min seng og stirre ind i væggen igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!