onsdag den 8. april 2009

Long time no see.


Jeg kunne ikke dy mig. (hedder det virkelig det? Er dy et ord?) Jeg ventede i hvad? to timer. Lige efter jeg havde afsluttet min sidste blog, der kom jeg til at kigge ud af vinduet, og så så jeg at den anden side af gaden, sad en masse fugle på sådan en satelit-modtager-thingy (Dang it, jeg havde ordet lige før) ANTENNE! Sådan, der kom den. Men det så ihvertfald bare så smukt og harmonisk ud, at jeg blev nødt til at tage et billede. Den ringe kvalitet skyldes at jeg blev nødt til at zoome lidt mere end godt er.

Jeg nåede lige at tage billedet inden de nåede at flyve væk. Jeg ville sådan ønske at den der ledning på tværs ikke havde været der. ): Øv bøv. But that's life, som man nu siger.

Jeg kom også, total ved et uheld, til at kigge Acnes hjemmeside igennem igen. Og så faldt jeg over denne her bluse, som jeg af en eller anden årsag havde overset sidste gang. Jeg er så meget en sucker for oversize, det burde jo næsten være ulovligt. Og den koster kun 297 sølle kroner. Hvad venter de feriepenge dog også på?! *Indsæt teatralsk suk*

Anywayssss, så tror jeg også at jeg vil begynde mit første DIY-projekt siden denne blog blev født (I går. Uhhh!) Tidligere idag postede jeg en masse billeder, og et af disse billeder hvad en herre t-shirt med sådan nogle bobler på, fra Acne. Efter at have sukket over de førnævnte feriepenge, som man ikke får endnu (ARG! Hvorfor skal de så sende mig det brev? " Kan du se alle de her penge Maria Wallin? Det er dine. Men du må ikke bruge dem før til maj. MUHAHAHAH!) så kom jeg i tanke om at min far har et klædeskab stort set kun eksisterende af hvide t-shirts, og at jeg selv har både tekstil maling og tekstil tusser.. Hvad venter jeg dog så på?
Så nu fik jeg nakket den t-shirt fra min fars skab, som virkede som om den kunne blive størst (Jeg eeeelsker oversize) og om lidt vil jeg så fatte en saks og klippe "kraven" af, så det ikke skal føles som om jeg skal hænges hver gang jeg skal have den på, og så vil jeg gå i gang! Hurrah! Jeg poster nogle billeder hvis det bliver vellykket.. Hvis ikke.. så snakker vi ikke mere om den sag!

Aufwiedergehören!
(I know it's not a real word.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!