søndag den 13. december 2009

12 ting jeg burde lære snart.

1. Lade vær med at udskyde lektier til aftenen før. Især den slags der skal fylde 20 sider
2. Rydde op med det samme. Meget mindre hassle.
3. At støvsuge og vaske gulv
4. At tørre borde af. Jeg kan ikke finde ud af det. Har heller ikke lyst, efter traume som praktikant i en børnehave (eewwwwww)
5. At sige fra over for små kusiner der gerne vil klatre på mig, selvom jeg har ondt i alle led og min ryg.
6. At tale med min familie. Hvordan kan det lade sig gøre at jeg er blevet su udadvendt i skolen, og med alle på min alder, men lige så snart det er min familie så stammer jeg mig igennem halve samtaler?
7. At det ikke er sjovt at være forelsket i smug. (Undskyld jeg bliver ved med at whine)
8. At tage mere kontakt til min gamle veninder. De er jo så sjove.
9. At chokolade ikke er et solidt morgenmåltid
10. At skrive sange.
11. At holde min løfter til mig selv, og til alle andre for den sags skyld.
12. At det ikke nødvendigt at sove til efter klokken tolv, bare fordi man kan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!