fredag den 25. december 2009

Glædelig forsinket jul!

Jeg glemte det lidt. Det sker bare så meget op til jul, og så ville jeg egentlig hellere spille spil med min storebror og pakke gaver ind. Jeg havde en god jul. Min sidste jul som mindreårig. Og jeg fik næsten kun køkkenting. En til Juice-maskine, en kogebog (hvorfor farmor?) Bestik fra Herstal, et sølvarmbånd fra mine forældre. Jeg bruger desværre ikke armbånd, slet ikke a rigtig sølv. Det er jeg slet ikke ansvarsbevidst nok til, og en masse andre småting. Så jeg er meget glad. Det handler jo selvfølgelig heller ikke kun om gaver.
Men det var slet ikke derfor jeg ville skrive det her indlæg. Jeg ville skrive det fordi jeg havde den mærkeligste drøm nogensinde. Med en hel masse guest-stars.
Jeg drømte jeg gik ind a porten der fører ind til vores gård, hvor vores hoveddør er. Og Så mødte jeg lige Blue. Og jeg ville ikke være rigtig fan-agtig, så jeg gik bare forbi og nikkede kort og var lidt cool og sagde "Hey Blue". Fordi. wow. sejt. Så senere blev jeg trukket på Club Burn (ydrk) og der sad jeg da lige ved siden af en Westlife/Backstreet Boys-hybrid gruppe. (Jeg kan ikke rigtig kende forskel på menneskerne der er med, så der var lidt blandet godt fra havet) Jeg kaldte dem dig bare Westlife. Så sad jeg og snakkede lidt med den, fordi, Westlife, wow. De har ikke været seje de sidste .. 10 år?
Mens jeg sad og chit-chattede med Westlife havde Chuck Bass lige pludselig sneget sig ind i gruppen, og så blev jeg helt vild. Jeg elsker Chuck Bass. Så trøstede jeg ham meget fordi hans far lige var død (Jeg er kun nået til midten af 2. sæson. Bare with me!) men så var hans far ikke død alligevel og ville helt sikkert ikke have at jeg snakkede med Chuck, så han havde sat sådan en ting i min mobil-telefon som gjorde at det peb rigtig højt i mit øre hver gang jeg prøvede at ringe til ham. Så det var sådan lidt forbudt kærlighed. Jeg tror vi fik hinanden til sidst, selvom jeg pludselig syntes han var min bror. (2. sæson!)
Det var en mærkelig drøm.
Ænivæjs- Nu vil jeg spise nogle rester (uhm. Er det bare mig eller er det bare noget af det bedste ved julen?) og så vil jeg se det nye afsnit af Scrubs. Jeg kan faktisk godt lide den nye sæson selvom jeg var meget sur i starten. Det er ret sjovt, og jeg synes ham Cole er lidt yummi. Grrr!
HEJHEJ!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!