fredag den 18. december 2009

Hej hej skole. Vi ses en gang i næste årti når jeg er blevet 18

Hæhæhæ. Ikke mere i dette årti, og ikke mere skole som mindreårig. Det er simpelthen bare sådan en dejlig følelse.
Traditionen tro, var jeg sammen med mine to bedsteste pals, Papi og Baronen på vores stamcafé idag og bytte gaver. Med tømmermænd. Papi blev nødt til at gå ned til toilettet tre gange for at kaste op, og jeg rystede bare og havde en ulidelig hovedpineu nder hele forløbet, vi var nemlig i byen igår, og mens vi dansede var der en eller anden skank der var så venlig lige at give mig en albue i kraniet lige over mit højre øje. Instant pain. Og sagde hun undskyld? Neeeeej. Dumme skank.
Æniwæjs. December i år har været anderledes end de sidste to år, for vi har kun set hinanden sådan.. fire-fem gange, på grund af SRP, så jeg har ikke kunne plage dem hver dag med at udpege alle de ting jeg ønsker mig, og gennemlure hvad de ville give mig, så jeg blev virkelig overrasket da jeg fik den her:
Jeg havde nævnt det én gang i en sidebemærkning, at jeg ønskede mig den, så da jeg åbnede pakken blev jeg helt paf. Jeg havde fuldstændig glemt at jeg ønskede mig den, og jeg blev helt overvældet over at Baronen havde husket det.
Desuden (Gud hvor har jeg skrevet det ord, og 'herudover', i den sidste uge) fik stukket en stor pakke lige i face, og den var tung. Jeg kunne slet ikke gennemtænke hvad det var, så jeg flåede papiret af, og så var det edderslaskeme en frugtpresser! Altså en juice-maskine. Det havde jeg heller ikke set komme. Jeg har talt meget om at det irriterede mig at de var så dyre, for jeg elsker virkelig friskpresset juice, men jeg er simpelthen for doven til at stå og presse det selv, men jeg havde godt nok aldrig troet det var mine to bedste veninder der skulle give mig den. Det er mere sådan en moster-gave. Jeg elskede også den historie Baronen fortalte:
Baronen og hendes mor er ude og handle. Baronen spotter relativ billig frugtpresser.
B: Hey mor, vi skal lige have den her med.
K: ..Hvorfor?
B: Fordi Maria virkelig ønsker sig en frugtpresser i julegave.
K: ...Okay. (suk)
Baronens mor er herlig. Hun er bare så sød og jysk. (:
Nå men.. Glædelig weekend! Nu vil jeg se Gossip Girl med god samvittighed velvidende om at SRP er slut. done. ude af verdenen for altid!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!