torsdag den 31. december 2009

ÅRTIET der gik!

Det er jo faktisk et helt årti der er forbi i aften. Og jeg har omkring en time at slå ihjel, så jeg vil lige liste de vigtige ting i det forgange årti.

I dette årti:

-Kom jeg for første gang i en rigtig slåskamp.
-Blev jeg pludselig meget bange for døden.
-Blev de tvillingetårnene i USA smadret.
-Forstod jeg endelig alle de der kærlighedssange.
-Tog min far til Kosovo, to gange.
-Fik jeg mit helt eget værelse.
-Malede jeg ovenstående værelse lyserødt med min bedste veninde, mens vi dansede rundt til Cartoons, og lavede frokost af plastik-mad.
-Blev jeg interesseret i LP-plader og startede min samling.
-Hadede jeg Medina og Rasmus Seebach.
-Elskede Ed Westwick, Edward Norton, Jake Gyllenhaal og Brad Pitt.
-Lå jeg i min mosters sommerhus og sang med til 'Fuck Dig' på min lille MP3-afspiller, jeg havde fået af mit avis-arbejde, fordi jeg tog sommertjanserne.
-Delte jeg min avisrute med min far.
-Fik jeg mit første rigtige arbejde.
-Mødte jeg de mest fantastiske mennesker.
-Mistede jeg en god ven da Baronen slog op med sin kæreste, Fritz.
-Lærte jeg at det er okay at danse foran mennesker, også grimt, de griner ikke.
-Købte jeg mine første par højhælede sko.
-Blev Britney Spears vildt underlig.
-Købte jeg min første mascara
-Fik jeg knust mit hjerte for første gang.
-Lærte jeg at nogle mennesker bare er idioter.
-Var jeg i praktik to gange, og græd begge gange. Første gang var i en børnehave, da den sødeste dreng, med de sødeste krøller sagde "Nej, ik gå!" og gemte sig under sit tæppe, da jeg blev nødt til at gå da de skulle sove til middag. Anden gang var jeg i praktik hos to frisører som fik mig til at græde 3/5 dage. jeg var der nemlig ikke de sidste to.
-Kastede jeg op af Bailey's og kan stadig ikke drikke det.
-Kastede jeg op ude i BRs have og blev derude i regnen mens folk var så ubeskrivelig søde og tålmodige med mig.
-Fløj jeg for første gang.
-Har jeg lært tre nye sprog.
-Har jeg holdt nytår uden mine forældre 5 gange.
-Mistede jeg kontakten til stort set alle mine venner fra folkeskolen.
-Har jeg sagt farvel til folkeskolen, og goddag til det nye liv som gymnasieelev.
-Startede jeg den her blog. Som jeg elsker, for det er god terapi.
Så tak til alle jer der gider at læse med, om I kender mig eller ej. Og hav et helt fantastisk nytår, og pas nu på jer selv.

/MW

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!