torsdag den 10. december 2009

A last hurrah!

Eller nej. Men altså.
Jeg har forbudt mig selv at blogge mere ind til SRP'en er færdig, så det her bliver det sidste I hører fra mig indtil på tirsdag klokken 14. Måske. Jeg har det jo med ikke at kunne holde mine egne regler, men jeg vil prøve, der er nemlig "kun" en uge tilbage og jeg har kun skrevet 4 sider. minimum 11 to go.

Men så det der statcounter-gøgl jeg fik installeret, det er ret sjovt. Man kan se hvor folk komme fra og hvordan de er landet på ens blog. Det er meget sjovt. For eksempel var der en fra sverige der var landet her ved at søge på 'ankel' på svensk google.
Tre er landet her fordi de har søgt på Megavideo
Og en er landet her ved at søge på 'Cristiano Ronaldo sengetøj' og en til er landet her ved at søge '99 problems Jay-Z tøj'. Det er mærkeligt. Folk må blive så skuffede.

Æniwææjzz. Jeg vil nu skrive en mail til et klogt menneske og håbe på hun gider svarer. hej så længe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!