fredag den 4. december 2009

Overspringshandlinger..

Igår blev SRP'en skudt igang, og takket være nogle lærere som havde været rigtig gode til at spørge til hvad man egentlig ville, undervejs, har jeg nu fået en rigtig god opgaveformulering som lyder således:

Gensplejsning

Der ønskes en redegørelse for de biologiske principper for gensplejsning af fødevarer, samt hvor udbredt brugen af gensplejsede fødevarer er. Endvidere ønskes en undersøgelse af relevante aktørers holdninger til anvendelsen af genmodificerede fødevarer (f.eks. partier, interesseorganisationer og eksperter). Kom herunder ind på, hvilke problemer der fremhæves ved brugen af GMO, samt hvilke motiver der ligger bag de forskellige aktørers standpunkter. Diskuter desuden, hvilke muligheder der er for at afhjælpe problemer ved brug af GMO. Du skal her bl.a. forholde dig til Sameksistensloven (se bilag 1).

Opgavens omfang er ca. 15-20 sider

-Så
man kan vist roligt sige at der er en del at tage fat på, men alligevel er det eneste jeg har gjort idag, at åbne Word og kigge lidt på en blank side, for så at gå ind og sove.
Jeg har også allerede planlagt overspringshandlinger på forhånd.
Imorgen har min far lovet mig, at vi skal lave julekonfekt, og danse rundt til Ay, Ay, Ay, it's christmas. Og om aftenen holder en af pigerne fra min klasse fødselsdag så der skal jeg hen og danse rundt til alle mulige andre sange.
På onsdag skal der ske det fantastisk vidunderlige at Papi og jeg skal ind og se Michael Schøts Mere politisk ukorrekt. Jeg glæder mig. Det eneste der er nederen er at det er TV-optagelser, og hvis jeg kender mit held ret, så bliver det regnvejr på vej derind, og jeg bliver filmet mens jeg griner så hårdt at jeg ikke kan trække vejret, og samtidig ligner en gris. Så hvis I ser en rigtig grim mørkhåret pige med pandehår der stritter alle vejne, når det bliver vist på Zulu så er det nok bare mig. Men når vi nu alligevel er i KBH køber jeg lige Baronens gave. Hun ønsker sig den her bluse med en ræv fra Monki.

På næste lørdag skal vi ind og se Coco Før Chanel. Og så vil jeg vædde med der kommer en masse ting i mellemtiden også. Men hvis jeg er lidt stille, så er det bare derfor. Altså SRP.

Hej, hej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!