tirsdag den 15. december 2009

Nyt navn. Ny header.

Bom.
Jeg har aldrig kunne lide "Velkommen til sejo-land" for det lyder ridiculous, men det har sådan en sjov historie fra min Blå Mandag, som jeg ikke kan forklare, uden det lyder virkelig u-sjovt.
Æniwæjz. Jeg har tænkt længe over hvad jeg ellers kunne kalde den, ford det er jo ikke rigtig en fashionblog, selvom det lidt var meningen. Det er også lidt fjollet at prøve at starte sådan en hvis man har et job hvor man tjener 160kr om ugen, og ikke er gammel nok til at få SU.
Så jeg tog hjælp fra den eneste sang jeg har kunne høre i flere dage i træk, helt uden at blive træt af den. John Mayer - Who says, som jeg allerede har praised her før.
For det passer jo egentlig meget godt til hvad jeg skriver at gøgl herinde. Jeg bestemmer jo selv hvem I skal tro jeg er. Så..
Velkommen til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!