torsdag den 3. december 2009

Ting jeg hader, men virkelig hader

-At jeg har fået en blist lige ved siden af den der streng der gør at ens overlæbe sidder fast ved tandkøddet. det gør fandeme ondt.
-At jeg har fået en stor rød kugle-formet hævelse der hvor jeg blev vaccineret for livmodershalskræft i forgårs.
-At jeg snart skal til at begynde at betale for at gå til tandlægen
-Når mænd siger jeg slår som en pige, men bagefter ømmer sig i smug. Så indrøm det dog.
-At jeg ikke kan spille et instrument
-Trylle. Jesus christ hvor jeg hader ham.
-At hende den gamle dame inde på mit arbejde skal være så gammel og langsom. Og at hun stopper midt på trappen for at snakke med blomsterpigen ved siden af, mens vi står og bærer på et bord, og jeg selvfølgelig står nederst og er ved at brække mine arme
-At mine knæ gør ondt når det er koldt.
-At jeg har så dårlig arbejdsmoral.
-Facebook. Jeg hader det fordi det jeg er afhængig. ):
-At det ikke meningen at man skal skrabe hele skrabejulekalenderen på en gang
-At min far lige har opdaget jeg har en blog. Hej far.
-At BR er så håbløst forelsket i Papi.
-At Papis kæreste har en rigtig lækker stil, og at han hørte mig sige det. (Jeg bryder mig ikke om ham)
-At jeg bliver nødt til at være et asshole og melde afbud for både Papi og migselv til en fødselsdag på lørdag, fordi vi endnu en gang har dobbelt-booket.
-At min mave kramper.
-At min storebror kaldte mine nye Thelma'er for "skidegrimme" og "megapoppede". Og er selv erklæret 'rock-chic'.. Pfft. Det er en sort t-shirt og jeans. Relax. You're not that special.
-At alt for mange af mine indlæg har været lister. Men lister er så gode.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!