mandag den 28. december 2009

arhg. Mænd.

Ih hvor er mænd i det hele taget belastende for tiden.
Jeg var lige lynhurtigt i Bianco for at kigge da de har udsalg, 2 for 1 på næsten alt, og så fandt jeg nogle rigtig smukke sko, lige i min størrelse, til 450kr men jeg havde desværre ingen penge med, så jeg stilte dem pænt på plads og gik videre. Jeg nåede to skridt inden en anden pige fandt dem og lyste op. Hun tog skoen på og gik rundt i butikken og så meget tilfreds ud. Så jeg er helt irriteret. Så kommer jeg hjem og brokker mig lidt for mig selv, og så skælder min far mig ud fordi jeg ikke bare købte dem med det samme. Han lod ikke til at forstå princippet i at jeg ikke havde nogle penge med, og de penge jeg har skal jeg egentlig bruge på Papis gave.
Han gjorde til en meget større deal end det egentlig var, og nu er jeg helt vildt ked af at jeg ikke har skoene, hvor før var jeg bare småirriteret. øv.

1 kommentar:

  1. Hello Friend, I love love love your blog, it‘s very interesting!!! I really like your style!! i‘ll visit you many times for sure honey.

    SvarSlet

Uh, UH!