onsdag den 30. december 2009

Året der gik..

hæhæ. Gammelhed.
Jeg har ikke noget at lave, og jeg er frustreret over alle mænd i verden så jeg har bestemt at lave en liste over året der gik. Faktisk har jeg mere eller mindre tyvstjålet Astrids (jeg håber det er i orden!)

Årets nytårsforsæt: At nu skulle det være. Jeg skulle tabe mig. Det gjorde jeg. Men nu er det hele vist nok tilbage.

Årets brudte løfter
: "Okay, fra nu af skal der ikke være mere brok over bedste venindes kæreste-turned ekskæreste-turned secret lover" og klassikeren "Jeg lover at gøre det i morgen!"

Årets bedste oplevelse: Madrid. Jeg tror aldrig jeg har været så lykkelig.

Årets dårligste oplevelse: Årgh, hele starten af December måned med konstante skænderier med meget store storebror og hans arrigskab, som blandt andet skabte hul i vores loft. Og da jeg blev uvenner for første gang med Baronen. Og da jeg blev uvenner med Baronen igen. Og den aften jeg aldrig vil glemme bag Tomtoms hus.

Årets flirts: Hm. Nytårsgut. Sadly. Og ham den anden. Men ham snakker vi ikke om.

Årets citat: "Do you feel lunky??" sagt meget 'truende' af min ældste storebror Lars, midt i et spil Worms. Og: "Chest!" midt i et spil skak med samme bror.

Årets mest irriterende tilbagevendende ting: Storebrors-vrede. Forsvinden/ødelæggelse/tyveri af iPod. (Seriøst jeg er på min femte iPod siden januar!)

Årets bedste bytur: Det ved jeg ikke. Hmm.. Tur på klammo diskotek-agtig med dårlige scorebemærkninger og gratis bar.

ÅRETS største forandring: Arh. Mig.

Årets bommert: Prøve at stoppe slåskamp = stjålet alting + konstant hovedpine i to måneder. Also: at falle in lååve.

Årets sang: Jeg bliver jo nødt til at sige Who Says.

ÅRETS bedste film: hm.. Årets.. Inglourious basterds var god. Også District 9, mod alle mine forventninger. Men film som er blevet udgivet før år 2009, men som jeg har elsket i 2009 har været: The Prestige, Chapter 27, Frida, American History X, Fight Club, Snatch.

ÅRETS pengesluger: Sandwichcaféen. Jeg tør ikke tænke på hvor mange penge jeg har lagt der siden min mor fik arbejde.

Årets lille ting: En meget uventet og meget sød julebesked fra longlost nytårsflirt. Og da Baronen ringede til mig under Jooks koncerten på Roskilde, hvor jeg selv stod på en mark i Jylland og plukkede ærter. (SEJHED!)

Årets mest overraskende ting/event: At, at læse op til matematik eksamen kunne vise sig at være helt fantastisk, så længe man havde en gruppe af mennesker som man virkelig holder af, og som kan få en til at grine af alt. Og så selvfølgelig at jeg bestod det helvede!

Årets bedste køb: Det må altsåuden tvivl blive Acne-babies'ne. Et par i sort og et par i lilla slidt ned til bunden.

Årets overraskelse: Jeg kan lide Brad Pitt og jeg er forelsket i John Mayer. Who'd have guessed?!

Næste års nytårsfortsæt: Nu bliver det nu. Tag dig sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!