tirsdag den 8. december 2009

Imagine no possesions.


Jeg glemte helt at hylde en fantastisk mand idag (igår faktisk). Den kære John Lennon. Min store helt af grunde jeg ikke rigtig kan forklare. Igår, d. 8. December 2009 var der 29 år siden han blev skudt ihjel af sin crazy fan Mark David Chapman.
Jeg ved ikke hvordan man skal hylde en mand man aldrig har mødt, og som egentlig modsagde sig selv på mange punkter, men jeg har bestemt at gøre det ved at viser jer, kære mennesker der gider læse med, teksten til en af de sange han har skrevet. Og jeg burde vel vælge Imagine, men jeg har valgt en anden. Og den har jeg valgt fordi det er fra hans yndlings plade, og fordi det altid har været en af mine yndlings Beatles sange. Hvorfor ved jeg ikke. Men enjoy:

If I fell

If I fell in love with you
Would you promise to be true
And help me understand
'cause I've been in love before
And I found that love was more
Than just holding hands

If I give my heart to you
I must be sure
From the very start
That you would love me more than her

If I trust in you, oh please
Don't run and hide
If I love you too, oh please
Don't hurt my pride like her
'cause I couldn't stand the pain
And I would be sad if our new love was in vain

So I hope you see that I
Would love to love you
And that she will cry
When she learns we are two
cause I couldn't stand the pain
and I would be sad if our new love was in vain

so I hope you see that I
would love to love you
and that she will cry when she learns we are two.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, UH!